Het was een stralende dag. 22 graden, zon en een zuchtje wind. Koffie en thee voor en na de dienst. Heerlijke cake er bij. Het kon niet beter. Met meer dan 120 aanwezigen was deze openluchtdienst goed bezocht. Voor de kinderen was een speciale hoek gemaakt waar zij werkten aan “het vuur van de Heilige Geest”. Voorganger was onze Ds. Ulbe Tjallingii en de muziek werd verzorgd door de zeer goed spelende brassband Looft den Heer. Hieronder een foto-impressie.