Wat zat de stemming er goed in op tweede Pinksterdag! Het was dan ook fantastisch fietsweer. Bovendien fantastisch weer om te genieten van alle voorbijkomende fietsers, bijna 15 duizend. Ze waren er in alle soorten en maten: veel racefietsen, maar ook ligfietsen, gewone fietsen, transportfietsen. Zelfs een enkele vouwfiets en een hoge bi. En niet te vergeten opmerkelijk veel tandems. En daarbij waren er sommige mooi versierd, van bloemen tot kratjes pils.
Dat de elfstedenfietsers door Marsum komen kon alleen door de inzet van vrijwillige verkeersbegeleiders. deze werden dan ook goed verzorgd gedurende de dag. Voor degene die ook wel eens verkeersbegeleider zou willen zijn: dorpsbelang is blij met uw aanmelding, mondeling of via marssumdorpsbelang@gmail.com