In de maanden juli en augustus heeft de Marsumer kerk de deuren open op de zaterdagmiddag. Dit is op verzoek van stichting Tsjerkepaad die de kerken graag wil openstellen voor publiek.
Ook voor de kinderen en leerkrachten van obs De Pôlle is de zomervakantie aangebroken. Donderdag en vrijdag waren er nog twee sportieve en feestelijke dagen om het schooljaar goed af te sluiten.